Algemeen > Nieuws

Ásatrúarfélagiđ - we are at your side!

<< < (3/3)

Metalen Mark ov Holland:

--- Citaat van: Hobbes op september 08, 2015, 11:08:44 pm ---Wij hoeven gelukkig ook niet naar Amerika om daar over te knie te gaan omdat wij op eigen bodem anders denken dat de nazaten van de Meibloem. Het gaat mij meer om gelijkgestemde een hart onder de internetriem te steken.
--- Einde van citaat ---
Persoonlijk denk ik niet echt te weten in hoeverre de IJslanders gelijkgestemd zijn met mij als individu, of met wie dan ook. Wat mijzelf vooral 'voor' laat zijn is dat mij op sterke wijze de mening toegedaan is dat de IJslanders helemaal zelf moeten mogen weten hoe ze hun eigen spirituele invulling bezigen. Ik vind het vooral vreemd dat de voornaamste negatieve kritiek uit de Verenigde Staten komt, zijnde één van de landen op deze aardkloot waar men zichzelf op de borst klopt over allerlei civiele rechten en vrijheden (zoals de vrijheid van godsdienst).

Arjane:
ik ben ook voor! een mooi statement :)

Hobbes:
Ik heb in totaal 11 positieve stemmen binnen, zowel via het forum als via de facebook pagina. Sinds dit het minimale aantal stemmen is dat ik vond dat er nodig waren. Denk ik dat het niet nodig is om nogmaals te stemmen op onze dingvergadering. Immers dit gaat niet alleen de vuurslag leden aan, maar alle Heidevlammers.

Ik mail dhr Grebestein vandaag

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie