Algemeen > Nieuws

Ásatrúarfélagiđ - we are at your side!

<< < (2/3) > >>

Villsvin:
Ik stem ook zeker voor.

Braadvraat:
Ik stem ook voor.

Einskaldir:
Hang naar vrijheid en ruimdenkendheid zijn zo ongeveer de bestaansreden van Heidevlam: ik ben voor.  :yup:

Metalen Mark ov Holland:

--- Citaat van: Einskaldir op september 06, 2015, 02:54:56 pm ---Hang naar vrijheid en ruimdenkendheid zijn zo ongeveer de bestaansreden van Heidevlam: ik ben voor.  :yup:

--- Einde van citaat ---

In eerste instantie dacht ik zoiets als: "Wat heeft Heidevlam, in de hoedanigheid van een relatief kleine, Nederlandse groep nu feitelijk van doen met die lieden daar?" Ook met het idee in het achterhoofd dat het geven van meningen, in het algemeen gesproken, een beetje een nutteloze bezigheid lijkt (zeker middels internet) en daarnaast vind ik het enigszins 'politiek correct belerend': die Amerikanen mogen van mij best 'tegen' zijn. Het is natuurlijk wel onvriendelijk van die Amerikanen tegenover de IJslanders maar dat is hier niet in frage; niemand zal ze per slot van rekening dwingen naar IJsland af te reizen om homoseksuele negers te zien trouwen als ze dat echt niet willen, net zo min als dat bij ons het geval is natuurlijk.

Echter, deze opmerking van Dirk snijdt overduidelijk wel enig spreekwoordelijk hout en een adhesiebetuiging kan natuurlijk niet echt kwaad. Bovendien geldt in mijn ogen hetzelfde als in de discussie over de architectonische vormgeving van die nieuwe tempel: de IJslanders moeten zich prettig voelen bij hun eigen religieuze praktijken. Het is hùn tempel en zij zullen aldaar de rituele plichtplegingen voor hun dienst nemen, niet die Amerikaanse criticasters of andere groepen.   

Hobbes:
Wij hoeven gelukkig ook niet naar Amerika om daar over te knie te gaan omdat wij op eigen bodem anders denken dat de nazaten van de Meibloem. Het gaat mij meer om gelijkgestemde een hart onder de internetriem te steken.

7 positieve stemmen van de 30 geregistreerde gebruikers hier. Bij 11 positieve stemmen mail ik richting Ásatrúarfélagiđ als dit bereikt wordt voor de dingraad. Zo niet, dan hou ik een korte stemronde aldaar en dan gaat hij alsnog die kant op

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie