Algemeen > Veelgestelde vragen

Hoe verander ik mijn profielnaam?

(1/2) > >>

Elvar Heimdalir:
Hallo, ik heb een betere, meer passende en mooie profielnaam. Ik kan nergens de knop vinden waarmee ik die kan veranderen. (en evt. het bijpassende plaatje. Weet iemand hoe?

Metalen Mark ov Holland:

--- Citaat van: Zilvervis op juli 01, 2014, 08:30:34 pm ---Hallo, ik heb een betere, meer passende en mooie profielnaam. Ik kan nergens de knop vinden waarmee ik die kan veranderen. (en evt. het bijpassende plaatje. Weet iemand hoe?

--- Einde van citaat ---

Als je onder de forumbanner op Profiel klikt dan kom je op je eigen profieloverzicht dan kun je aan de linkerkant, boven het overzicht, kiezen uit de knoppen 'Profielinfo', 'Profiel wijzigen' of 'Acties'. Dan kies je natuurlijk voor 'Profiel wijzigen' en als je daar dan op gaat staan met je muiscursor dan krijgt je 'drop down' menuutje te zien met, onder andere, de opties 'Accountinstellingen' en 'Forumprofiel' alwaar je je door jou gewenste veranderingen kunt plegen (i.e. profielnaam, avatar, handtekening, persoonlijke tekst, enzovoort).   

Elvar Heimdalir:
Hartelijk dank, ik ga mijn voordeel doen met deze info

Kezlar:
Ik heb Zilvervis opnieuw gedoopt. Wel even opnieuw inloggen met je nieuwe naam als gebruikersnaam, zodat je koekjes kloppen :)

Elvar Heimdalir:
Het werkt allemaal, Elvar Heimdalir dankt u nogmaals

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie