Algemeen > Mededelingen

Hoe verander ik mijn profielnaam? (reprise)

(1/1)

Elvar Heimdalir:
Excuses, per ongeluk postte ik dit in veelgestelde vragen. Pas na het posten kwam ik er achter dat dit een afdeling is voor de beheerders. Bij dit hoekje echter mag iedereen zijn vragen stellen, begreep ik. Dus ik herhaal het hier: ik h eb een nieuwe en beter passende naam gevonden voor mijn profiel. Hoe wijzig ik dat, en evt. het bijpassende plaatje?

Arjane:
Hoe je je naam kunt veranderen weet ik niet, dat zal de beheerder waarschijnlijk moeten doen. Je avatar (je plaatje) veranderen doe je in de knoppenbalk rechts bovenaan: profiel-->profiel wijzigen-->forumprofiel. Daar kan je een standaard avatar uitkiezen of de URL van een ander leuk plaatje invoeren. Succes!

Kezlar:

--- Citaat van: Zilvervis op juli 01, 2014, 08:33:20 pm ---Excuses, per ongeluk postte ik dit in veelgestelde vragen. Pas na het posten kwam ik er achter dat dit een afdeling is voor de beheerders. Bij dit hoekje echter mag iedereen zijn vragen stellen, begreep ik. Dus ik herhaal het hier: ik h eb een nieuwe en beter passende naam gevonden voor mijn profiel. Hoe wijzig ik dat, en evt. het bijpassende plaatje?

--- Einde van citaat ---


Stuur maar een PM aan mij met een doopverzoekje ;)

Elvar Heimdalir:
Fijn dat je kunt helpen.
Heb je zojuist een PM gestuurd.
Hartelijke groet
voorheen Zilvervis

Kezlar:

--- Citaat van: Zilvervis op juli 18, 2014, 05:32:32 pm ---Fijn dat je kunt helpen.
Heb je zojuist een PM gestuurd.
Hartelijke groet
voorheen Zilvervis

--- Einde van citaat ---


Ik wacht nog steeds op PM 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie