Heidendom > Ambachten, kunst en traditionele vaardigheden

Gebroedelijke verhalen

(1/3) > >>

Hobbes:
Het is een beetje stil op het forum. Waarschijnlijk zijn we allemaal ergens anders mee bezig. Toch wil ik via deze weg even de aandacht vragen voor het volgende
https://www.youtube.com/channel/UCuhmgJd5gRVMSpsb4Yyquiw

Gebroedelijke verhalen is een initiatief van Hobbes van Flethite om werk te verzamelen over het Heidendom in de Nederlandse taal. Er is een hoop geschreven over het Heidendom in Europa, maar dit is vaak in het Engels of in het Duits. Dit Youtube kanaal is opgestart om film, muziek, gedichten, sage en vele andere dingen in video over te dragen op mensen die zich op wat voor manier dan ook verbonden voelen met het Heidendom. Iedereen kan hier een steentje aan bijdragen, en iedereen mag mee doen door een video op te sturen. (upload data worden Dinsdag, Donderdag en Zondag. Mits er genoeg content is.)   Er zijn maar drie regels verbonden om je video in te dienen
1. Het moet Heidens geinspireerd zijn.
2. In het Nederlands zijn (en ja Dialecten mogen ook)
3. Geen materiaal aanleveren die politiek activistisch is van aard.

Kezlar:
Ha die Hobbes,


Zoals je per mail waarschijnlijk al gezien hebt, heb het ook op de voorpagina gezet.


En ja, het is rustig inderdaad.Len en ik hebben het nu erg druk met het herstel na de operatie *en ik ben mezelf dood aan het afwassen ;) *. Ook bandwerkzaamheden e.d. vreten wat tijd momenteel. Binnenkort maar weer eens wat dingen regelen, zal wel een topic openen ervoor.

Hobbes:
Fjn om te weten dat jouw herstel ook een stukje beter gaat

Kezlar:
Ons herstel gaat de goede kant op. Ik hoop die van jou ook, je was er niet knapper van geworden :(

Hobbes:
...nee jij bent knap. Ik kan die rimpels van jou nu goed zien

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie