Maar even tussendoor, waar is die Dauwvoeter eigenlijk gebleven. Want zijn site en sociale media zijn inmiddels behoorlijk gedateerd.
Dergelijke 'mysterieuze' verdwijningen baren mij geregeld enige zorgen, op gelijkaardige wijze lijkt ook Marco Molendrift in het vacuüm verdwenen te zijn. Dauwvoeter kwam een tijdje nog voorbij in een gesprekje dat ik met Kezlar had, de conclusie was inderdaad dat deze persoon niet meer op onze radar te traceren is.
Waarom baart dit zorgen? In de kroeg heb ik het ook wel eens meegemaakt dat van iemand al een tijdje niets meer vernomen was en het bleek dat persoon in kwestie in ontzettende problemen verkeerde. We hebben ook wel eens een vriendin uit een niet al te florissante situatie moeten redden door haarzelf met haar hele hebben en houwen letterlijk vanuit de andere kant van het land op te halen. Ik heb ook wel eens een Zweeds meisje, dat ik bij toeval had leren kennen, uit de hoofdstedelijke harddrugsellende terug naar Zweden gedirigeerd nadat gebleken was dat ze daar van de radar verdwenen was (haar ouders waren behoorlijk in paniek); een jaartje later was één van haar toenmalige vriendjes overleden aan een overdosis dus dat meisje mag blij zijn dat we, ondanks alle eigen sores, op gezette tijden wel gewoon op zijn blijven letten.
Dat alles wil overigens niet zeggen dat dergelijke zaken meteen zullen gebeuren maar het geeft wel aan dat het weldegelijk zonder al teveel omhaal voor kan komen en dus reële situaties zijn en in zijn geheel geen
ver-van-je-bed-show!